Pre pomoc s registraciou nas kontaktujte na [email protected]

aaaaaa

Šiška

  • Autor
  • Správa
Offline
Obrázok užívateľa

Marek1992

Organizátor

  • Príspevky: 275
  • Registrovaný: Str 29. Aug 2012 13:04:03
  • Bydlisko: Šurany , NZ
  • Meno: Marek
  • Auto: Renault Clio II 1.4 16V

Šiška

PoslaťNed 23. Sep 2012 21:22:05

Nechcem pôsobiť amatérsky neskúsene a podobne, ale čo už so mnou :D

Takže, mám doma športový vzduchový filter alebo šišku ak chcete :P

Problém je, že mám len samotný filter, a nič iné k tomu. Keďže som taký "domáci kutil" , najradšej si všetko robím sám (ale poradiť si nechám :D)

Rád by som vedel či by som po vybratí klasického vzduchového filtru mohol šišku nasadiť na pôvodné trubky.. Ak nie tak ako to riešiť? Proste by som velmi rád vedel všetky dôležité veci ohladom tejto témy. Ak by mal niekto fotky toho filtru v motore 1.4 16V Clio II Phase 2 bol by som rád :)

Ďakujem...
Naposledy upravil Marek1992 dňa Štv 02. Jún 2016 10:57:41, celkovo upravené 1
2011 - 2012 -> Renault 19 1.4e
2012 - forever -> Renault Clio II 1.4 16V
Obrázok
Offline
Obrázok užívateľa

KuBo_OOo

Support

  • Príspevky: 875
  • Registrovaný: Uto 31. Aug 2010 23:23:57
  • Meno: Kubo
  • Auto: Clio Grandtour 1.2 kompresor

Re: Šiška , Hruška

PoslaťNed 23. Sep 2012 22:14:40

Hlavne zabezpeč aby ta šiška nenasávala teplý vzduch...teda odizoluj ju plechom alebo niečim od motora inak to bude mať opačný efekt ako by si si prial
Kto chce, hľadá spôsoby, kto nechce, hľadá dôvody...

Airride PoWer :)
Offline
Obrázok užívateľa

nny22

  • Príspevky: 363
  • Registrovaný: Uto 24. Feb 2009 8:20:24
  • Bydlisko: Bratislava
  • Meno: Tomas
  • Auto: Megane RS 265

Re: Šiška , Hruška

PoslaťNed 23. Sep 2012 22:17:22

skus hodit fotku motoroveho priestoru...

vacsinou sa to riesi hotovym kitom nieco ako v linku nizsie
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1947&appid=4

ak ti ale mozem poadit nechaj tam to co tam je... filter ma zmysel jedine v pripade ak sa kombinuje s inymi upravami, ktore pre optimalizaciu potrebuju viac vzduchu.. otvoreny filter ti sice spravi zvuk, ale vo vela pripadoch sa ti znizi vykon a zmeni sa charakterova krivka priebehu krutiaceho momentu, hlavne v nizkych a strednych otackach...
aktualne mam na aute 4ty setup a otvorene filtre boli jednoznacne najhorsie..
Megane III RS 265 - 2012
Jaune Sirius J37
05/2015 -

Clio III RS 200 CUP - 2009
Blanc Glacier 369
(03/2014 - 05/2015 )

Clio II Sport 172 PH2 - 2002
Noir Nacré NV676 / Grigio Silverstone FER740
(09/2008 - 02/2014)
Offline
Obrázok užívateľa

nny22

  • Príspevky: 363
  • Registrovaný: Uto 24. Feb 2009 8:20:24
  • Bydlisko: Bratislava
  • Meno: Tomas
  • Auto: Megane RS 265

Re: Šiška , Hruška

PoslaťNed 23. Sep 2012 22:18:46

KuBo_OOo píše:Hlavne zabezpeč aby ta šiška nenasávala teplý vzduch...teda odizoluj ju plechom alebo niečim od motora inak to bude mať opačný efekt ako by si si prial


bohuzial v cliu 2 pomerne dost tazko riesitelna zalezitost...
Megane III RS 265 - 2012
Jaune Sirius J37
05/2015 -

Clio III RS 200 CUP - 2009
Blanc Glacier 369
(03/2014 - 05/2015 )

Clio II Sport 172 PH2 - 2002
Noir Nacré NV676 / Grigio Silverstone FER740
(09/2008 - 02/2014)
Offline
Obrázok užívateľa

Marek1992

Organizátor

  • Príspevky: 275
  • Registrovaný: Str 29. Aug 2012 13:04:03
  • Bydlisko: Šurany , NZ
  • Meno: Marek
  • Auto: Renault Clio II 1.4 16V

Re: Šiška , Hruška

PoslaťNed 23. Sep 2012 22:33:19

Ďakujem za odpovede :) ...

Takže vlastne to v Cliu 2 skôr nemá žiadny význam... Škoda ... Asi sa teda nato vykašlem, chcel som to aspoň skúsiť, ale asi radšej fakt nie :) Dík :)
2011 - 2012 -> Renault 19 1.4e
2012 - forever -> Renault Clio II 1.4 16V
Obrázok
Offline
Obrázok užívateľa

nny22

  • Príspevky: 363
  • Registrovaný: Uto 24. Feb 2009 8:20:24
  • Bydlisko: Bratislava
  • Meno: Tomas
  • Auto: Megane RS 265

Re: Šiška , Hruška

PoslaťNed 23. Sep 2012 22:39:50

siska ti spravi pekny zvuk, to je asi tak vsetko... kazdy motor ti reaguje inak, ale primarne ma siska alebo iny typ filtra vyznam, len v pripade ak potrebujes viac vzduchu a takisto treba najst ten spravny setup a miesto odkial ten vzduch tahat, ale to by bolo na dlho...

ak nemas problem s anglictionou chalani z australie spravili test aj s meraniami na brzde aby si mal predstavu...

Megane III RS 265 - 2012
Jaune Sirius J37
05/2015 -

Clio III RS 200 CUP - 2009
Blanc Glacier 369
(03/2014 - 05/2015 )

Clio II Sport 172 PH2 - 2002
Noir Nacré NV676 / Grigio Silverstone FER740
(09/2008 - 02/2014)
Offline
Obrázok užívateľa

jancioscar

  • Príspevky: 341
  • Registrovaný: Štv 17. Jún 2010 14:21:31
  • Bydlisko: Nitra Klokočinos
  • Meno: Jan J.

Re: Šiška , Hruška

PoslaťUto 13. Nov 2012 2:09:22

tak to som netusil ze na benzine s tym akurat stratis a na diesli s tym asi tak nic neziskas...
sam mam KN filter.takze je to zbytocne ?
FB: Jan Optimsta Jursa
Skype: jancioscar
Viber / Line
Offline
Obrázok užívateľa

nny22

  • Príspevky: 363
  • Registrovaný: Uto 24. Feb 2009 8:20:24
  • Bydlisko: Bratislava
  • Meno: Tomas
  • Auto: Megane RS 265

Re: Šiška , Hruška

PoslaťUto 13. Nov 2012 9:37:21

nejak som nezanamenal kde kto spominal diesel :D

nie nie je to zbytocne, pokial potrebujes viac vzduchu, ale samotnou montazou bez upravy softu a dalsimi vecami ktore aj to vacsie mnozstvo budu potrebovat to zbytocne je lebo na tom nic neziskas..
Megane III RS 265 - 2012
Jaune Sirius J37
05/2015 -

Clio III RS 200 CUP - 2009
Blanc Glacier 369
(03/2014 - 05/2015 )

Clio II Sport 172 PH2 - 2002
Noir Nacré NV676 / Grigio Silverstone FER740
(09/2008 - 02/2014)
Offline

miloss

  • Príspevky: 2197
  • Registrovaný: Uto 17. Aug 2010 12:01:00
  • Meno: Miloš
  • Auto: clio III

Re: Šiška , Hruška

PoslaťUto 13. Nov 2012 9:59:24

podla mna to dava autu viac vzduchu ako povodny filter co je len dobre pretoze si auto potiahne tolko kolko potrebuje ale hlavne to ovela lepsie zmeni zvuk auta a aspon pri tom mojom elektromotore je to vytane
clio
Offline
Obrázok užívateľa

Romyx

  • Príspevky: 867
  • Registrovaný: Štv 15. Mar 2012 20:04:22
  • Bydlisko: Rajec
  • Meno: Roman
  • Auto: clio lll facelift hatback

Re: Šiška , Hruška

PoslaťUto 13. Nov 2012 20:26:04

podla mna to je zbytocne a neni to len o tom kupit ten filter ale je potreba aj ten filter oddelit od tepleho vzduchu od motora aby filter mohol tahat studeny vzduch spred motora a u mna radsej elektromotor ako mat hucicaci a neprijemny zvuk uz to neni moderne ladene vyfuky a sisky su uz za nami ..,
Z celej duše neznášam VW gruppe !!!
Offline

miloss

  • Príspevky: 2197
  • Registrovaný: Uto 17. Aug 2010 12:01:00
  • Meno: Miloš
  • Auto: clio III

Re: Šiška , Hruška

PoslaťUto 13. Nov 2012 20:55:10

ten teply a studeny vzduch sa tak trochu bije... ano studeny vzduch je pre motor lepsi ale aj pri povodnom originalnom filtry ide do motora teply vzduch...lebo ked som daval dolu povodny box filtra tak bol spojeny s celym krytom motora a hned nad motorom v tom kryte bol priestor kde sa ten vzduch este zohrieval od motora takze aj keby to nebolo oddelene tak nic nestrati.... tym oddelenim moze len ziskat.... a na ten zvuk no nehuci to tak velmi skor by som povedal ze huci az ked na to clovek velmi dupne inak je to ako original... a ked uz na to dupnes tak to znie akoby si mal nejaky vacsi motor bo to ma taky mohutny zvuk šiška nieje o velkom blačani ako su vyfuky respektive lesenarske trubky na vyfukoch :mrgreen: a myslim si ze lepsie filtruje šiška (bavlneny filter nastriekany impregnačnym olejom) ako nejaky papierikovy šajz ktory sa zaspiny a myslim si ze hned ako je spinavy prepusta aj ciastocky prachu potom bo ked sa nan pozries odzadu tak je aj z tej strany spinavy kdes to ked sa pozriem na sisku zvnutra tak je cistucka... a druha vec co som pisal autu sa ovela lahsie dycha lebo ma vzduchu tolko kolko si potrebuje zobrat a nieje obmedzene tym aby sa hybalo a malo napor vzduchu cez povodny maly filter takze je to aj otom dychani(tym padom sa aj lahsie taha do otacok co je dost potrebne pri mojom vykone hlavne pri predbiehani a aj ked je to maly mozno smiesny rozdiel je to pritom citit)
clio
Offline
Obrázok užívateľa

nny22

  • Príspevky: 363
  • Registrovaný: Uto 24. Feb 2009 8:20:24
  • Bydlisko: Bratislava
  • Meno: Tomas
  • Auto: Megane RS 265

Re: Šiška , Hruška

PoslaťUto 13. Nov 2012 21:32:25

Romyx: ladene vyfuky a filtre nie su o mode alebo style, ale o vykone.

miloss: v tomto nemas ale moc pravdu. auto ti lepsie netaha, len ma krajsi zvuk co moze vyvolavat dojem lepsieho tahu ale nie je to tak. aj v najlepsich pripadoch ti (a to hovorime o upravenych motoroch) ti filter nema sancu spravit viach ako 5% a mozno aj to som prehnal.

este raz si pozri video vyssie, su tam aj merania na motorovej brzde pred a po vymene. ked tomu neveris, tak si to vyskusaj niekde na uzavretej drahe, garantujem ti ze budes stracat uz aj na zrychleni. o tom filtrovani mozme polemizovat, papierove filtre sa pouzivaju x rokov a keby boli az take zle tak by automobilky mohli davat bavlnu uz v prvovyrobe ale nerobia to, preco asi?
Megane III RS 265 - 2012
Jaune Sirius J37
05/2015 -

Clio III RS 200 CUP - 2009
Blanc Glacier 369
(03/2014 - 05/2015 )

Clio II Sport 172 PH2 - 2002
Noir Nacré NV676 / Grigio Silverstone FER740
(09/2008 - 02/2014)
Offline

miloss

  • Príspevky: 2197
  • Registrovaný: Uto 17. Aug 2010 12:01:00
  • Meno: Miloš
  • Auto: clio III

Re: Šiška , Hruška

PoslaťUto 13. Nov 2012 21:57:11

no v podstate mas prvadu.... ja som si vzdy myslel ze ked das filter a mas nedupanu karu tak nieco citis... mozno nejaka ta polka konika by sa tam nasla ktovie ale najskor asi budes mat pravdu v tom ze je to asi pocit ale s tym mnozstvom vzduchu to musi nieco urobit nie? ....a papier vs bavlna je to take na vazkach ale skor si myslim ze je to taky marketingovi tah aby bol nejaky obeh alebo ako to napisat... bo keby davali bavlnene filtre tak by ludia kaslali na tie papierove a bolo by to stratove lebo ten olej asi nevyraba hocikto ako filtre... v tom si myslim ze je to skor ako udrziavanie nejakeho zivotneho cyklu auta kedy sa menia rozne veci na autach medzi ktorymi je aj filter
clio
Offline
Obrázok užívateľa

nny22

  • Príspevky: 363
  • Registrovaný: Uto 24. Feb 2009 8:20:24
  • Bydlisko: Bratislava
  • Meno: Tomas
  • Auto: Megane RS 265

Re: Šiška , Hruška

PoslaťUto 13. Nov 2012 23:20:39

motor si vzduch taha sam, a ci tam mas taky alebo onaky filter je uplne bezpredmetne mnozstvo nasateho vzduchu bude rovnake. poviem ti takto, pri nasavanom vzduchu je podstane zachovanie teploty a tym padom hustoty nasavaneho vzduchu, dalej co najhladsia cesta ku vstrekovacom cize ak vyriesis tieto dve veci potom budeme vediet polemizovat nad tym ci konicky bavlneny filter ma zmysel alebo nie. v jednom mas pravdu konus vie nasat viac vzduchu, ale kedze valce tahaju vzduch na principe vakuoveho efektu a ty nemas nic ako turbo, ktore ti ten vzduch niekam natlaci, ale ostre vacky, ktore podrzia ventil dlhsie otvoreny, tak si kludne nechaj papierovy filter, pripadne ten bavlneny ked sa ti nechce zakazdym kupovat druhy
Megane III RS 265 - 2012
Jaune Sirius J37
05/2015 -

Clio III RS 200 CUP - 2009
Blanc Glacier 369
(03/2014 - 05/2015 )

Clio II Sport 172 PH2 - 2002
Noir Nacré NV676 / Grigio Silverstone FER740
(09/2008 - 02/2014)
Offline
Obrázok užívateľa

JARKY

  • Príspevky: 135
  • Registrovaný: Štv 28. Máj 2009 11:44:33
  • Bydlisko: Prešov

Re: Šiška , Hruška

PoslaťŠtv 15. Nov 2012 20:23:58

Takto by to mohlo vyzerať na 1,4L
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
JARKY Clio II ph.2 1,2 16V
Ďalší

Späť na Tuning

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


cron
Daj si nás na plochu!