Pre pomoc s registraciou nas kontaktujte na [email protected]

aaaaaa

pokus o hudbu :D

  • Autor
  • Správa
Offline
Obrázok užívateľa

zetor203

  • Príspevky: 649
  • Registrovaný: Uto 03. Nov 2009 9:32:06
  • Bydlisko: Bratislava - Petržálka
  • Meno: Robo
  • Auto: Storia 2007

pokus o hudbu :D

PoslaťPon 09. Nov 2009 11:37:36

No nie som žiaden odborník cez hudbu ani nič také. Ale nejaký pokus o hudbu som aj ja skonštruoval, ale samozrejme s pomocou. Už len treba nájsť nejaké slušné autorádio, ale hlavne čo ma dosť štwe sú výšky, do clia storia 2007 sa ťažko zháňajú a neviem čím to je ale v jednom kuse sa odpalujú :roll:
Takže fotka kufru.
untitled1.JPG
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Offline
Obrázok užívateľa

dB_Boy

  • Príspevky: 643
  • Registrovaný: Uto 24. Feb 2009 12:37:06
  • Bydlisko: Jelka (okr. Galanta)

Re: pokus o hudbu :D

PoslaťPon 09. Nov 2009 12:04:26

preto ich treba vymeniť za niečo lepšie a zalaminátovať bud do A stlpikov, alebo do trojuholníkov pri zrkadle, ovšem ak máš el. zrkadlá......ináč zaujímavý kufor, chcelo by to viac foto ;)
proVWokater
Offline
Obrázok užívateľa

zetor203

  • Príspevky: 649
  • Registrovaný: Uto 03. Nov 2009 9:32:06
  • Bydlisko: Bratislava - Petržálka
  • Meno: Robo
  • Auto: Storia 2007

Re: pokus o hudbu :D

PoslaťPon 09. Nov 2009 12:16:03

no momentálne sa prerába toto je prvý pokus, ale tak zajtra abo pozajtra dám viac foto, malo by to byť hotové. Nie nie, nemám elektrické zrkadlá.
Offline

Invi

Support

  • Príspevky: 871
  • Registrovaný: Pia 20. Feb 2009 22:11:02
  • Bydlisko: Slovensky Grob
  • Meno: Martin
  • Auto: Mám

Re: pokus o hudbu :D

PoslaťPon 09. Nov 2009 19:28:17

jasne ze idealne je ked su zalaminovane a nasmerovane na posluchaca ale to zalezi aj od celkovej kvality instalacie a jej ucelu... ja ich mam v palubovke ale su natocene smerom na posluchaca...