Racing, competing, is in my blood. It's part of me. It's part of my life. I've been doing it all my life and it stands up before anything else. - Ayrton Senna da Silva
mne to ties lame ta 1.6 16v lebo uz pri 2.0 by si musel toho menit viac a viac penazi pricom pri 1.6 ti staci komplet motor prevodovka poloosi a kabelaz a malo by to frcat popripade tehlice a pokial to vies doma sam spravit stoji to lacno kedze svoj motor predas moj nazor
Najmenej pracne je to za predpokladu, ze by som nic nerobil na tomto..ale ked si predstavim urobit toto vsetko znovu, tak sa mi do toho moc nechce...vlastne by to bolo viac roboty ako ta prestavba...a ph1 je ph1
Ja len ze som videl vrak s ok motorom za nejakych 300e, co je bagatel, este keby to clovek rozpreda na suciastky ako to robil Jaro
A v neposlednom rade to, co si spominal...clovek sa strasne vela nauci pri takom niecom
janpitor píše:Diky jaro, sme pisali naraz Kurnik, este keby to bol kus s klimou Ale to by som s tebou nejako vykseftil
Ak staci toto vsetko vymenit, tak to neni taka strasna robota...aj tak mam v riti spojku o chvilu a motor ma kompresiu uplne naprd
ked je za tolko nevahaj za 300 e by som to hned bral len kvoli motoru kedze svoj predas cca za 200e a prevodovku za 80e mas love naspet srot a blbosti este aj zarobene na rozvody a novu spojku a budes mat silnejsie auto + vsetko pomenene
To vsetko by na tom vraku ale malo byt Ale nevedel som ze 1.6 malo ine brzdy. Aj vyfukovy system je zaujimavy postreh...asi niekedy popozeram nejakej ph2 na spodok, ci sa toho na karoserii vela menilo
ano ronal ma postreh tam su aj tehlice aj brzdy ine treba menit vsetko na karoseriu to sadne pekne povodne len ostane napravnica ramena riadenie inac ide vsetko druhe a kabelaz by mala sadnut ale skvor 1.6 16 hladaj s ph1 ci nebude mat inaksiu koncovku na pripnutie kabelaze do interier kabelaze treba jedine to pozriet ale myslim si ze by to malo aj tak pasovat